זכות הצרכן לביטול עסקת מכר מרחוק בהתאם ובכפוף להוראות סעיף 14ג(ג) לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א 1981 (להלן: “החוק”) הינה מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס, או מיום קבלת מסמך עיקרי העסקה, לפי המאוחר מבניהם.
לצורך מימוש זכות לביטול עסקה על פי הוראות החוק יש למסור אלינו הודעת ביטול באחת מהדרכים הבאות:
צוות שירות הלקוחות של קוסמוטרייד – בהודעה בעל פה בטלפון מס’ 03-912-0942 בימים א’ – ה’ בין השעות 08:30-16:30- ווטסאפ שירות לקוחות (בלבד): 050-2042041
בדואר אלקטרוני לכתובת: zarina@cos.co.il - מנהלת מוקד שרות.
מוקד שירות לקוחות מטפלת בפניות הבאות: הפניות של הלקוחות לגבי תקלות/החזרות/זכאות משרד בריאות/חבילות שהגיעו קורעות/ כ"ו.
בהודעה בעל פה שניתן למסור במשרדי העסק בכתובת רימון 11, אזור התעשייה חבל מודיעין.
בדואר רשום לכתובת רימון 11, אזור התעשייה חבל מודיעין.מיקוד 7319900
בהודעה בכתב באמצעות מילוי הטופס בעמוד זה
בהודעת הביטול יפרט הצרכן את שמו ומספר הזהות שלו.