שמי צ’רלי זילברמן
ברצוני לספר לכם על חוויה שחוויתי אצלכם שלא נתקלים בה כל יום
ברשותכם אתחיל מההתחלה.. קניתי דרככם קלנועית..
כעבור 3 שנים בערך קרתה תקלה בקלנועית שהצריכה תיקון
התקשרתי אליכם והפנתם אותי לטכנאי שאני אספר לו מה בדיוק קרה
ניסיתי לספר לשני טכנאים שונים אבל גם לא היה הרבה סבלנות לשמוע וגם לא כל כך הבינו מה בדיוק הבעייה
למזלי הגדול הגעתי לטכנאי שלישי – שמו הוא שוקרי.. לא יודע מה עשיתם אבל אני יכול להבטיח לכם שזכיתם איתו בפיס
בראש ובראשונה הוא היה מאוד נעים.. הקשיב לבעייה ומיד ידע על מה מדובר.
ביקש שאני אביא את הקלנועית למעבדה וכך כמובן עשיתי
יש לי וידוי.. אני “קצת” נודניק.. במהלך השהות של הקלנועית במעבדה התקשרתי כמה פעמים לבדוק מה ההתקדמות של התיקון.. כל פעם שהעבירו אותי אליו הוא תמיד היה סבלני.. מפורט..
הסביר לי מאלף ועד תו מה בדיוק הבעייה ולמה זה קרה.. דאג שהקלנועית תצא מתיקון הכי מהר שאפשר
ממש הרגשתי באיך שהוא דיבר איתי כמה הוא מבין שקלנועיות זה הרגליים של האנשים שקשה להם ללכת
האמת.. מרוב הפעמים שדיברנו אפילו שיתפתי אותו פעם אחת במשהו אישי ולמרות שזה לא בדיוק התפקיד שלו הוא הקשיב ואפילו עזר עודד ותמך באדיבות
היה לי תענוג לתקשר איתו ובזכותו כמובן העונג לתקן את הקלנועית דרככם
אתמול הייתה לי תקלה של איפוס מערכת.. כמובן שזכרתי את שוקרי לטובה.. התקשרתי אליכם לחברה – קישרתם אותי אליו
ברגע שהסברתי לו את הבעייה הוא הדריך אותי לעשות איפוס ותוך כמה שניות הבעייה נפתרה
בסבלנות ואדיבות כהרגלו… המון המון תודה רבה לחברה שלכם וכמובן למספר אחד שוקרי
בעידן כמו של היום שבכל מקום נמצאים אנשי שירות (יס, הוט, קניות און ליין,סלקום ועוד’ – הם שכירים מה אכפת להם.. זה לא חברה של אבא שלהם)) תודעת שירות היא מספר אחת וממש לא מובן מאילו להיתקל בשירות כל כך טוב ואכפתיות אמיתית
כל חברה יכולה להתחרות במחיר.. מאה שקל לפה מאה שקל לשם… אבל אין מחיר ליחס ושירות. סבלנות ואמפתיות – עם כל התחרות שיש בשוק היום זה בהחלט ההבדל הגדול בין חברה מצליחה לאחת שלא
כמובן שאפיץ את רמת השירות הזו בכל אשר אפנה ולכל מי שרק צריך
תודה רבה מקרב לב 😊
זילברמן צ’רלי